Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzehahahaha :) pewnie nie widzia³em... w±tpiê, ¿e na radom przyje¿d¿aj± PRAWDZIWE supermoto ;) pewnie wiêkszo¶c, jak nie wszystkie to AMATORSKIE motocykle! widzê, ¿e nie zauwa¿y³e¶ tego w artykule, ¿e piszê o AMATORSKICH wyjazdach. wystarczy czytac ze zrozumieniem.
Odpowiedzmistrzu, ja rozumiem ze jeste¶ zakochany w swojej 750 ale prawda jest taka ¿e na kartingu pojemno¶æ nie ma znaczenia, jesli juz to ustawienia zawieszen, dobór opon i przede wszystkim kierowca. nawet na poziomie amatorskim. a jakby¶ zobaczy³ prawdzwe supermoto w akcji, albo ogarniêtego typa na ZXR400 to przesta³by¶ wypowiadaæ takie ¶mieszne sentecje ¿e 750 rz±dzi i dzieli ;)
Odpowiedzobci±gnij mi
Odpowiedznie jestem zakochany, po prostu uwa¿am, ¿e jest to najlepszy kompromis w ssportach. tak jak piszesz, wszystko ma znaczenie a kierowca najwiêksze. by³em na kartingu ju¿ x razy i jeszcze nie spotka³em nikogo kto udowodni³by mi, ¿e moje zdanie odno¶nie 750 jest niew³a¶ciwe... jak tak siê stanie pewnie je zmieniê a mo¿e nawet Ciê poinformujê :)
OdpowiedzOk, mozna wiedziec jakie miales czasy w Radomiu? Pozdrowienia
Odpowiedznie mierzy³em, jadê tam je¼dziæ a nie mierzyæ czas...
OdpowiedzChyba nie by³o ich wcale:) Internerowi, fantazyjni ch³opcy
Odpowiedz